Groots uitpakken op een motorshow
2017
Tijdens de ‘Dark Side of Japan MT Tour’ presenteerde Yamaha een nieuwe lijn motoren. Tussen al die scheurijzers moet je dus écht met iets bijzonders komen om op te vallen. Het internationale communicatiebureau Sol & Matheson vroeg ons om een reusachtig opblaasbaar logo voor deze roadshow. Met recht een uitdaging, want aan de ene kant moest het logo groot zijn, aan de andere kant moest het ook makkelijk te vervoeren én te plaatsen zijn. Het event vindt namelijk plaats in maar liefst 18 landen…
Voor de aankleding van de roadshow hebben we een opblaasbare zuil gemaakt. Custom made, in de vorm van het logo. Om ervoor te zorgen dat deze zuil ook stabiel blijft staan, hebben wij deze voorzien van een harde bodemplaat. Hierdoor ligt de blower stil onderin de inflatable, zodat je aan de binnenkant gewicht kan plaatsen om de zuil op z’n plek te houden.
’The Dark Side of Japan’ stond groot gedrukt op de zuil. Een echte eyecatcher waar je niet om heen kan, ook al zou je het willen. En dat is natuurlijk precies de bedoeling als je zoveel mogelijk geïnteresseerd publiek wilt trekken voor een proefrit. In Nederland vond het evenement plaats op 6 en 7 mei in de Amsterdamse Kromhouthal. Een groot succes, waar talloze geïnteresseerden kennis hebben gemaakt met de nieuwe generatie MT-motoren van Yamaha.
Zie meer van onze Look Book.
Ze staan te trappelen om je vragen te beantwoorden.
Tijdens kantooruren nemen we binnen 3 uur contact met jou op of bel ons op 088 0122 800.