Powered by Publi air
2025
Hoe maak je shoppen bij De Bijenkorf nóg leuker? Het filiaal in Utrecht wilde iets extra's toevoegen: een manier om meer merkbeleving in de winkel te creëren. Het doel was om bezoekers niet alleen te laten winkelen, maar ze ook een ervaring mee te geven die aansluit bij de uitstraling van het merk. Team Visual vroeg Publi air om met een creatieve activatie te komen die het merk letterlijk tot leven brengt.
Onze oplossing
We ontwikkelde een opvallend springkussen in de vorm van een bijenkorf, met daarboven nog een 3D eyecatcher van een bij. Om het plaatje compleet te maken zijn de valmatten in honingraat vorm gemaakt, een knipoog naar de Bijenkorf. Tenslotte bevatte het springkussen een geluidsarme blower, zodat de activatie geen storende factor in de winkelervaring zou vormen én een operator on-site, die het geheel begeleidde. Posters en signing met dezelfde bij nodigden uit om te komen springen en maakten het geheel helemaal af.
Het resultaat
De activatie zorgde voor een unieke en speelse ervaring. Het springkussen trok de aandacht van jong en oud, nodigde uit tot interactie en gaf de merkidentiteit van de Bijenkorf een extra dimensie. Door de combinatie van veiligheid, creativiteit en opvallend design werd het een succesvolle merkactivatie die letterlijk leven in de winkel bracht.
Wil jij net zo’n eyecatcher die gegarandeerd impact maakt op publiek, pers of kijkers? Bij Publi air maken we ideeën groot.
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek wat wij voor jouw project kunnen betekenen!
Al onze producten bekijken? Ga naar onze productpagina
Zie meer van onze Look Book.
Ze staan te trappelen om je vragen te beantwoorden.
Tijdens kantooruren nemen we binnen 3 uur contact met jou op of bel ons op 088 0122 800.